bort tappad boll :(

Pongo förlorade sin älsklings boll igår :(
Jag gick bort till floden och lät Pongo plaska lit, han är lite rädd för att bada men jag håller på att vänja honom vid det ;) jag kastade ut bollen i strand kanten han ville först inte blöta ner tassarna så han försökte sträcka halsen så långt som det bara gick för att nå den, när det inte gick tog han tassen och försökte nå den istället puttade han bara ut den ännu mer...
han börgade gnälla och såg förtvivlat på när hans boll flöt bort från honom :( han gav mej några desperata blickar som om han ville säja " ta den da!".  han gick ut i vattnet och försökte nå den med tassen, när de inte gick hoppade han ner i vattnet, han simmade 3 simtag inan han kom plaskande blöt och iskall tillbaka till mej jag visste hur mycket den lilla röda glittriga bollen betydde för honom, jag försökte nå den men det iskalla vattnet åkte bara in i mina stövlar och den va för långt bort :( men efter att jag hadde torkat av honom med en handuk så fick han en ny fin blå glittrig boll så han kommer nog över det ;)
Pongo och Handuken ;)

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback