♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Lovisedals ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

hej hej :)
är hemma från lovisedals
nu... :)
de gick ganska bra tykr jag...:)
trotts mina 8 fel på
L:Cn och 12 fel på L:Bn...
...
det fanns ett "skiitläskigt"
hinder (7-an) med ljus lila bommar
högst-upp en kritvit i mitten,
och 3 gravstens liknande skyltar,
mörkblåa och vinröda med
texten RRKK på,
...
som hon stannade på,
på både L:Cn och L:Bn >:(
på L:Cn så var det
hinder nr 7
och först när vi kom på den
stannade hon,
la en volt och kom igen, hon
stannade igen... >:(
piskade till henne på rumpan för att få
henne att gå ett steg närmare
hindret och då tog
hon ett helikoptersprång över ;)...
resten av banan var felfri :)
...
på L:Bn:
så var "det läskiga
hindret" nr 1 och hon dummade
sig och stannade igen >:(
la en volt...
och hon hoppade det :)
vart så glad över att vi kom över hindret
att jag glömmde svänga
på 2 an (som låg ungefär brevid 1-an)
och vart tvunden att
lägga en volt för att komma
rakt på hindret...
resten av banan flöt på jättebra :D
trots 12 fel var jag
jättenöjd :)
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
(bilderna kommer snart!)

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback