Oj juuuste ^^

hej :) glömde typ skriva om tävlingen på Tullnäs igår ^^ de gick rättbra :)
fast min (otroligt smarta) mamma tyckte att d va en bra ide
att ta me Tootsie dit så att hon ska få vänja sig med tävlingsplatser
men det ända som hände var att Tootsie stod och
skrek på Pepita hela tidn >:( så jag var tvungen att hjälpa mamma
lasta tootsie så att jag kunde få rida fram i lungn och ro....
och d tog typ 10min sen började Tootsie skrika meer och stegra sig
i transporten och jag va tvunden att hjälpa mamma
att ta ut henne igen vilket tog 10 minuter till och sen hörde jag bara
- Alexandra leewis? kan komma in på framhoppningen, Alexandra?
så då vare bara att trava dit och trava och gallopera/ hoppa fram på typ
5 minuter innan jag märkte att jag inte hadde någon nummerlapp!!!:O
och då vare bara att ropa på min älskade Rebecka Hellberg
som hjälpte mej på framhoppningen

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback