Är inte så stolt...

hej hej ♥ :) Jag är inte derekt
stolt över dehär...
men jag rammla av idag :S
Red barbacka ut i skogen, vi galloperade,å jag bara
drömmde mig bortför typ 1
sekund och nästa sekund så gör hon en U sväng
och hoppar över ett
skiiitbrätt dike i ett försök att skena hem
till sina kompisar i stallet,
och jag, som
typ intefattar någonting, tappar juh "självklart"
balansen :S och hamnar
så att jag hänger på hennes halls för att sedan
landa på fötterna :/
Smiidiigt vah? ;S
...så där stod jag ute på en äng
men en Nöjd pepita i
tyglarna
(som jag på någott sätt lyckas hålla i och
ta me mej över hennes huvud
under min smidiga lilla "avsittning" :S)
men Ssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhshshhshshhhhhhsssssssss!
berätta de inte för någon ;)
Btw jag red vilse åxxå.... ;) följde en lite rådjurs-stig in en bit
tills jag inte kunde hitta stigen längre :O
fick lite panik där...
men jag lät Pepita styra som hon ville för:
"hästar hittar ALLTID hem"... ;)
och d gjorde hon!
:D
Älskade Ponny♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback