Dagns ridturer...

Hallå där snyggingar! ;)
imorse red jag ut på Pepita, hon har blivigt så
köttbullig på sommarbeter asså ;)
jag tog ett gallop pass ute för att göra henne
lite miindre köttbullig ;)...
och hon va jätteduktii som vanligt ;)
...
har inte tävlat på
1000 år så jag har typ abstinens :S
men på Mondag
så ska jag på RRKK's (Roslagens Rid och Kör Klubb)
träningsläger inför allsvenskan Div 2 :D

ska blii skiiitkul!
de är ett 3 dagars läger, 4 träningar.
och sen som slut äre
klubbtävling :) på Lovisedal förmodligen...
KUL! ;D och helgen efter d
så ska jag på
hoppläger på Roo ;))) (1 veckas)
och efter alld d ska
nog Ponnyn vara i toppform ;)
om inte så går
ja på ett läger till ;P
...
Dagns Andra ridtur..
skulle ha varit
på dippen men när jag skulle börja borsta så
märkte jag att hans vänstra
öga var HELT
igännsvullet :O jag satte på lite anti flug salva
och red ut på Pepita
istället... vilkeet va jättekul :) red
Dressyr i
ridhusetoch för första gngn i mitt liv så...
sammarbetade hon
och förstod va jag ville att hon skulle
göra! :OOO
;D
kramar ♥/



Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback