Dumma blogg.se :(

hej :) har försökt i 3 dagar
nu me att skriva om att jag åkte med Carros
mamma upp till Varberg för att se på när Carro tävlade i jump'n Glommen
men så fort jag har tryckt på Publicera så tas allting bort och
jag måste skriva om allt igen D:
och jag ORKAR INTE MEER! så nu gör jag en lång historie kort OK?
...
första dagn:
mamma tjutsar mej till Carros mamma och Pappas hus,
jag och Carros Mamma, Anna-lena åker iväg i
en hyrd lyxig husbil ;D
kommer fram, seent... sover... Carro väcker oss kl 7:00
går upp, klär på oss, matar Ludde
(Ludo De Quettehou)
...
*några timmar senare* carro tävlar går 0-a :D
15 plats :), av typ 200 ;D
...
sover... ZzzZZzzZzzZZzzZZzzZZzzZzZzZZ... ♥
går upp liite senare den här dagn
...
...
Carro tävlar, går 0-a, igen :D 11 plats :D
...
RYTTARFEESSSTT!!
har inte skrattat och dansat så myket i hela mitt liv! ;)
sova...ZZzZzzZzzZzZzzZzzZzZz... ♥
de vanliga...
...
Carro tävlar, river en :/ men d va svår bana,
och dom var juh jätte duktiga ändå! :D ♥
...
Åker hem :'(
kommer hem, kl 2:00 :/
sover över hos Carros Mamma och Pappa
... ZZzZZZzZZZzZZz ♥
Anna-Lena släpper av mej (säger hejdå♥) vid Täby gallop där Agnes
(en av våra anställda, som har 2
gammmla gallophästar) möter upp mej
...
Rider en av hennes hästar :) skiitkul fast den va liite galen ;)
hoppar, det gick fooooooooorrrttt! :D
...
hon tjutsar hem mej
jag pussar på mina hästar, katter, kaniner och hund...♥
...
vilar... ZzzZZzzZZ ♥
...
hopptränar på min pigga lilla ponny ♥
som jag btw har blivigt tjock :O så jag ska börja hårdträna henne
så hon komr i topp form :D 2 pass om dan nu :) ♥
...
de va nog allt som har hänt dom senaste dagarna ;)
...
♥Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback