Fullt stall :)

hej där! Idag har 2 nya hästar flyttat in
i vårt lilla stall :) ett Underbart litet isabellfärgat russ
och ett svart 2 årigt Piaré sto, vet ej
om ja stavare rätt, piaré...
aja ^^
som åxxå är skiitfiin ♥
De e juh bara en 2 åring, så hon e
inte inriden än men dom ska börja me de typ nuu
och Jag ska få hjälpa till :DDD
ska bli såååå kul :)
men vi måste
juh först vänja henne vid sadeln
osv... så kanske om nån månad elr såå :)))
jag ska få rida Russet nån gng
ibland åxxå ;)
ROLIGHETTERNA TAR INTE SLUT! ;D
hon som rider russet är bara 5 år
och 5 åringar vill nog kunna göra annat än att rida
6 dar i veckan... till skillnad
från mej ;)
vet va ni tänker...
är inte hon för stor för att rida
ett litet russ? :O och, Ja vanligtvis är jag nog d ^^
men dehär Russet är riktigt kraftig :)
så den klarar mej ;)
här e nåra bilder på sötnosarna:
...
Här e Russet, Charm som han heter... gullig vah? ♥
fick inge bra bilder på den här :( hon ville INTE stå still ^^ ♥
tar bättre bilder imorrn, :) ♥
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback