Jag dopar mina hästar... ;)

Jag kom på att jag dopar min häst varje dag!
Det är sant & jag skrattade VÄLDIGT mycket när jag fick reda på det.
ja, och hur dopar jag min häst då undrar ni nog?
jo jag andvänder en viss sol kräm på pepitas mule för att jag inte vill att hon ska
bränna sej... gör samma sak på alla mina hästar... jag är också ganska duktig med flugspray'n vilket
enligt TR också är doping...-,-
såååå framöver komr jag kommma till mina
tävlingarme en bränd häst men 1000 flug/brons & mygg bett överallt... suck -,-
DOPING?? seriöst??... och tydlige så kollar veterinärerna på tävlingar d...
och om hästen är "dopad" blir man diskvallifiserad :O
jag fattar inte hur och varför!? är de såå hemskt att jag vill ha en flugfri häst utan bränd mule... ;S
suck och stön ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback