ROSLAGSCUPEN :D

jahap... idag har man bara... VUNNIGT ROSLAGSCUPEN :D kom 2-a bland D-ponnyerna hadde bästa tidn av alla, och hon som kom 1,a rider oxå för roslagens så de gör int så mykt :) hade komit 1-a om jag inte glömt vägen och komit för snett på hindret på omhoppningen :/ men jag är skiitnöjd ialaf :D min ponny är juh en ängel ♥ Och Rebecka hellberg på grisen (Grease) kom 1,a bland C,ponnyerna :D (hon tävlar oxå för roslagens ;)) och sen kom lilla Johanna på Bromels malibou 3a och Emelie ljungman på Solar T, rev någonting tror jag men aja... vi VANN juh! ;D vi vann en STOOOR pokal och jag haren STOR maffig blå-gul rosset på väggen, en blå från lagklassen och en mörkrosa-vit från förklassen ;D jag fick lite priser oxå, ett paraply och en kortlek och en plankett :)
en bra dag tykr jag ;)
Går banan me becka ♥
memorerar banan ♥
Fixxar min Poonii ♥
skrittar fram... visste inte att jag blev fottad så jag hann inte posa ;P
på väg till nästa hinder...♥
...nästa hinder ♥
min favvo bild ;) ♥
glömmde banan  och tog en skitsväng så hon kunde inte hoppa och stanna :/ så de blev 4 fel
men bästa tidn så jag kom..... 2-A! :D
Pepita såg nöjd ut :) ♥
ärovarvet där Pepita ständigt försökte gå om den som kom 1-a ;) typiskt pepita ♥
min bäbis me 2 av sina fiina rossetter ♥
Och sen kom prisutdelningen... och GUD va jag skrek när dom sa att vi kom 1-a! ;D
jag och Laget på prisutdelningen ♥
jag och becka muppar oss ;D
glada ;)
Pokaaaaal :DDD ♥
och när man är som Varmast, tröttast, svettigast...
så tvingas man göra ett ärovarv ;)
tjusigt värre... ;) ♥
Det tog mej 2 TIMMAR att göra dehär inlägget! så läs det nu! OM och Om igen ;DDD ♥
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback