SYSTEM CAMERA! :D

HEEEJ! jag är JÄTTE glad idag :)
för jag har fått en SYSTEM CAMERA :) ÄNTLIGEN!
de e en Samsung NX5 elr
något sånt... jag bryr mej inte vad de e för att...
DE E JUH EN SYSTEM
CAMERA! ;DDD den är skiitbra :D
ÄLSKAR DEN!
de va liksom inte meningen
att vi skulle köpa den...
...vi va på täby gallops loppis (där jag btw köpte 2 filmer,
och en hundleksak till min vovve)
sen efter d åkte vi till Elgiganten för att köpa
bläckpatronen.. och där va den..
...på en liten hylla..
kolsvart och helt enkelt Vacker...
den ropade på mej ;PpPPp
efter litte tjat och gnäll... SÅ VAR DEN MIN!
så nu blir detta en häst Fottoblogg,
typ ;D
första bilden... :) ♥
...
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Besök nya bloggen som jag skriver med liza :D

2011-07-25 @ 12:48:36
URL: http://grillchiips.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback