Allsvenskan finalen :)

VI 0-ADE!!!!! :D
förklassen rev vi en bom på förklassen -,-
men de va bara  ju bara "förklassen" så d gör inge ;)
och jag fick 58 POÄNG!!!
58! :O
jag blev jääätte glad! :D
min kompis (en som inte tävlar i mitt lag)
fick bäst stilpoäng
på roo (förra deltävlingen)
och hon fick 56!
:D så 58 är ju JÄTTEBRA!!
mina "lagkamrater" fick:
Fia: en rivning men annars jäätteduktiit:)
Becka: felfriittttt :)
Johanna: en vägran på sista
hindrett men det var en svår kurva så hon var
också jäätteduktiii <3
så vi kom på 9-ånde plats :)
av 16 lag :D
så jag är nöjd ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha "förklassen" en gång för mykt ;) <3

2011-06-06 @ 21:19:30
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback