Dumma bredband >:(

Heeeejjj heeejjjj :)
ledsen att jag inte bloggade igår,
mitt bredband funkade inte :/ men jag har "lagat" d nu :D
så jag skriver vad jag tänkt skriva igår... :
hejhej! jag sitter här nu och komr inte på vad jag ska skriva...
kan inte tänka klart helr för allt jag hör är grannarnas skratt/skrik och öronbedövande-sång och
hur öl-glas går sönder pga misslyckade skålningar -,-
skitkul faktiskt ;) men iriterande...
idag har jag knappt gjort någonting...
sovigt halva dan,
ridigt Ponnyn... ridigt Hästen...  ridigt...
Den andra hästen, sett på tv.... varigt inne på FB...
ringt min kompis Frida för att fråga om vi kan göra något idag...
hon är i skåne (ofcurse!) men
komr hem på söndag :) så vi ska göra något
på mondag :DDDD
WooOOoOOhhHHhHOOooOooO! jag komr inte va ensam ;D
och då ska vi se på RIO
(som fortfarande är min favvoo film ;D)
PÖÖS PÖÖSS
♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback