min dag :) :

Heeeej, heeeej alla underbara mäniskor :D
idag har varigt en väldigt
mysig dag
de har varigt en såndär
regnig dag där man mest går runt
i morronrock, ser på TV och sitter på FB ♥
hästarna går fortfarande på bete så jag slipper morgon passen :D skiit sköönt ;)
fast att gå runt i morronrock hela dagn blir liiite lång tråkigt... :(
men jag ska ju va me frida imorn :)
och sen på söndag så äre RoslagsKuppen :DDD
tagga, tagga, tagga!
Först är en vanlig clear round Ld,
sen en Lc med omhoppning.
tror ja ska va me på Lc:n men är inte säkr...
frågade mamma men honsa åt mej att fråga henne imorn,
när hon inte sov -,-
men om hon anmält mej till clear round:n
så blir jag riktigt arg >:(
jag vill hoppa omhoppning ;D  ofcurse! ♥ ♥ ♥
Min bäbis ♥
....
Jag va ute me hunden på en "smultron promis" idag åxå.
en "smultron promis" är en promis där jag plockar smultron ^^ som ni kanske förstår... ;)
och jag hittade JÄÄTTE många :DDD mitt eget lilla smultron ställe ;D och dom var JÄÄTTE gooa :D
så nu är jag rik på smultron ;)
någon som vill hjälpa mej åta upp dom?... ;) ♥
pusss CB:


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback