mobbnare?...

jag är trött på mäniskor som mår dåligt och därför vill få ALLA andra att må dåligare  >:(
de e en liten idiot "wanne be mobbare" från min förra klass som försökte mobba mej på mitt status på FB :/
ja skrev ett inlägg däre stod: Att de finns så många korta små töntar här i världen... ;) ♥
och så här stod de på komentarerna:
...
Pontus: O du e en av dem.
jag: kort? tönt? nej... men du därimot passar perfekt in på den beskrivningen!
Pontus: HAHA TOG DU ÅT DIG?
En av pontus "vänner": holl kften ( uttala det daskt )
Pontus: HAHAHAHA FILIP!!!
"vännen": du vet det finns låga töntar här i världen också HaHa sug på den du hahahahahahahahahahaahahahahahahahaa
Pontus: VEM SNACKAR DU MED=?
"vännen": jag
"vännen": jag sackar till lewis.
jag: sackar? wow* ni är verkligen skumma...
pontus: hahahahahahahahahhah
"vännen": Du e verkligen skum MMMMHHHHHÖÖÖÖÖÖHÖHÖ
jag: yeah, riiight? what ever u say...?
hahahaha!och varför kommenterar ni min status?
va faan har ni me saken att göra? ååååååååå... juste ni såg ordet "töntar"
och kände igen er... ofcurse!
Pontus: ofcusre? ja de första vi tänkte på va när du gick i vår klass!
Jag: ehh? va sa?
Pontus: läsglasögon? rea på synoptik! passa på 2 för 1
Jag: vet du vare bästa med flytten va?
att jag slipper höra på dina små försök med att vara rolig....
för du misslyckas...TOTALT!
Pontus: hahahaha hällre de än att inte ha några kompisar!!
Jag: hahahahahhaha!! komr från killen som jag har hört VARENDA person i klassen snacka skit om??? ^^ du e verkligen patetisk vet du d? sluta komentera tönt!
Pontus: hahahahah vem bryr sig om dem i klassen utom dem sköna?
o skyssta!'
Jag: seriöst sluta komentera?
Pontus: då tar vi d på Chatten daa!!!!
och sen på chatten skrev jag:

så va vill du?
Pontus: bara tala om hur mobbad du va i skolhagen.
jag: jaha NEJ... och va får dej att tro att jag bryr mej ett skiit om va du tykr?
Pontus: tykte bara att du skulle veta hur mykt alla
hatade dej och att alla tykr att du är skitful och vi är jätte glada att du sluta.
Jag: hahaahhahah! va d re bästa du kunde komma på?? jävla tönt, gå å dö!
Pontus: de e sanningen.
Jag: ledsen din lilla tönt men Jag har ett liv och har inte tid att snacka med dej!
Pontus: erkänn du ska bara sova!
Jag: ehh? nej, jag ska blogga och sen ringa en kompis.
Pontus: haha den enda du har elr?
Jag: nej.
Pontus: å juste du hadde en vän i vår klass, Linnea som inte orkade
gå själv till skolan.
jag: jag å linnea har varit kompisar sen 6års!
men aja tro va du vill, jag bryr mej fortfarande inte.
Pontus: alla hatar dej.
Jag: ja e trött på dej nu din lilla bög. jag blockar.
Pontus: nämen ojdå :O man blev nästan ledsen... blocka dah! och ring din lilla fantasi vän
din lilla bögfitta! ;)
sen blocka jag han! :)
vissa killar är bara så dumma i huvet! är så jävla trött på sånna, jag försöker att inte ta åt mej men man blirjuh inte derekt glad när någon kallar en bögfitta :/ !
visste ni att30-50 tar livet av sig per år! pga mobbning :( inte för att jag tänker ta livet av mej ;)
elr att pontus's va särskilt allvarlig men iallafall!
...
komentera med ett hjärta om du hatar mobbare ♥ ♥ ♥
pusss

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback