töntar?

Att det finns så många korta små töntar här i världen? ;)
d e nån från typ någn som ja gick i lågstadiet me som skriver typ 10 kommentar
på min FB status (asså  bitchiga kommentarer där han typ kritisera mej och rättade mina stavfel)
och ja känner knappt han! åsså blir han typ förvånad, när jag skriver:
vem fan troru att du e?? min svenska lärare??
och så fick man ett litet hot "medelande" åxxå däre stod:
Vad fan leker du? Jävla tönt kom an då?

haha ja bara gapskratta ^^
ja visst! de är ju troligt att han (en kille på 120cm)
komr klå upp mej  ;)
inte för att ja e särskillt stark, elr gillar att mucka gräl men ändå skrev jag:

desamma, tönt. ring dah om du vill snacka?

men han är ändå en såndär som inte vågar näre e face to face så...
han komr inte ringa ;D hehe ;) jag gillar att vara bitchig ;PPP
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna :]

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA, PONTUS!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA DEN JÄVELN!!!!!

2011-06-27 @ 22:12:45
Postat av: Alexandra

haha ^^ nej de va inte pontus ;) men bra gissning för han är en riktig tönt ;D de va nörden

victor christophe... ;D

2011-06-27 @ 22:54:47
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback