Dippen gillar tydlien inte pongo :(

När jag tog ut hästarna imorse så tänkte jag "pongo är ju så snäll han kommer nog inte springa på hästarna om jag släpper honom" jag hadde fel :( så efter att jag släppt dippen och började gå upp till stallet för att hämta pepita så hör jag ett konstigt ljud som kom från hagen, jag vänder mig om och ser pongo springa efter dippen i full fart! PONGOO! skrek jag förtvivlat. helt plötsligtså vander sig dippen om men öronen bakåt och tänderna blottade och sänker huvudet och halft gnäggar, halft skriker och skenar rakt mot Pongo! 
Pongo kommer kutande med svansen mellan benen och ylar desperat samtidigt som han kastar sig ut under stängslet i sista sekund innan dippen kom ikap och står argt ocg frustar i hagen ocg blänger på pongo som har gömt sig bakom mej, fortfarande med svansen mellan benen. Stackarn. Hoppas bara han håller sig borta från hästarna i fortsättningen ;) Dippen som alltid är så snäll men hagen är ju hans revir så why blame him ;D

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback