Tappad sko (igen)

Idag red jag ut på pepita med några tjejer från grannstallet var jätte mysigt, vi red i skiit djup snö, den var unifär upp över knäna på Pepita (min D-ponny) den kom vi ut på en gammal traktorväg med lite isfläckar här och där och då märkte jag att hon halkade som Bambi på hal is :) hon måste ha tappat en sko i snön :(. Men som tur är så ska hästarna skos på fredag innan tävlingen ♥ ♥ Okej jag behöver råd! Jag funderar på om jag ska klippa manen på min skäck Pepita elr om jag ska ha den "hopp ponny kort"
jag älskar skäckar med lång man :)!
men då kan man inte knoppa :(
Fast jag är ju iförsej värdelös på att knoppa :(
HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Alexandra! Jättekul att få läsa lite om vad du gör. Så kul att höra att det går bra med hoppningen. Skönt att du inte skadade dig mer än du gjorde förut. Hälsa familjen och alla söta och härliga djur! Kram Sandra

2011-03-17 @ 16:25:48
Postat av: Alexandra

Tack <3

2011-03-17 @ 20:33:59
URL: http://lexxilewis.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tycker att du ska ha den typ 10-15 cm kort! Om den är längre ser den ovårdad och ful ut och om den är kortare går det inte att knoppa ;)

2011-03-22 @ 19:20:22

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback