Allsvenskan!!

Förlåt för att jag inte skrivigt om Allsvenskan än ♥ jag har väntat på bilderna
(som det visats sig inte komer komma förän kameran är fixad -,-)
Men iaf: 8 fel på förklassen :'(
för att min älskade lilla ponny, tyckte att framför första hindret va ett perfekt ställe för att ta en
bajs pause på -,- men ja la en volt och kom över (från stillastående) <3 resten av rundan va bra ♥
efter att ha hejat på mitt älskade lag
(som alla red skiiitbra och fick 0or) ♥
Längst till vänstr, Emelie (lagledare) näst längst till vänster johanna (lag kamrat) i mitten rebecka (lagkamrat) och snyggingen i blå tröja är jag ;) oxh längst till höger är johannas storesyrra
(är inte med i laget)
Pepita kronglade lite på framhoppningen så jag lånade ett par sporrar av Becca
och gick FELFRITT ♥
D va så gäävla kul! oxh jag fick näst bäst stilpoäng i laget ♥
Vi va 2 POÄNG ifrån att bli placerade 2 POÄNG!
Johanna Carlbom

Broomells Malibu

Tid: 0

60,10

P:39

Rebecka Hellbergh

Grease

Tid:0

57,00

P:49

Jennifer Hammarberg

Cornetto

Tid:0

50,80

P:44

Alexandra Lewis
Pepita Tid:0 57,90
P:47,5

här är jag och min lilla bebe på lagklassen ♥ don tog typ 100 år på sig att räkna ut poängen till den som hoppa innan (d e därför jag lägger typ 27 volter) ni får nog spola lite :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eD418NshW60
Behöver ha NÅGON bild så här är en från senaste träningen för Kattis ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback