Idag longskerade jag Pepita i ridhuset... :) brukar inte göra det,
men det gjorde jag idag & det gick SKITBRA! :D
hon var bara liite väl pigg och lystnade inte på mina:
ptrrrrroo! elr mina Hoooooowww!!'n utan hon bara galloperade
och galloperade.... suck* aja tillslut så lystnade
hon och då gick det braaaaaaaaaa! ;)
och sen på slutet när jag skulle skritta av henne så kaaaanskee
Jag hoppade upp på henne barbacka i bara
grimma och med ett grimskaft på henne (runt halsen typ vid bogen)
ni vet som westernryttarna göör!
och gjorde ryggningar, skänkelvikningar, volter
serpentivbågar med endast benen och men hjälp av
grimskaftet runt halsen... ;)
hehehe ;) och det gick jättebra! hon lystnade
& lydde mej perfekt! var längesen jag gjorde de på henne... :)
men jag ska LUNGT göra det snart igen! :)
aja måste sova nuuuuee! PuussPuss godantt! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Jag har lagt upp vampyr bilden på dig nu. Kopiera den och lägg ut så länge! :)

2011-11-09 @ 17:06:50
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback