:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

HEEJ! jag får ett nervöst sammanbrott! :S
jag ska juh vara med i Allsvenskkan div 2, del 1 i helgen (äre tänkt)
och vår lagledare Hellena bonnevi har sagt att hon
skulle meljla/smsa/ringa ås om
hur de blir med laget och allt, och de sa hon på
lovisedalstävlingen (drygt en vecka sen) och hon har fortfarande int
meljlat/smsat/ringt ås :O och nu när jag kollade på
TDB så står alla i laget med, UTOM JAG! :'(
så nu vet jag inte änns om jag får va med i allsvenskan iår??!!
är fett förrvirrad!! :'( och Hellena svarar inte, och jag har ingen anning om varför!
undrar nästan om det har hänt någonting??!!!!
blir bara så jävla ledsen! för att om det är något fel och
jag inte kommer med i laget...
så måste jag vänta ETT HEL JÄVLA ÅR innan
jag får gå div 2 igen!! D':
HJÄLP MEJ! Någon?
godnatt... ;) ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback