Skol DM

hej! kom just hem från ett
regnigt, slaskigt,skånsta... :(
Regn = Vattenpölar,
vattenpölar = Jäätteläääskigt enligt Pepita.... >:(
när vi först kom dit så duggade det bara lite,
men ju längre in på tävlingen det gick dest mer började det regna...
och banan blev helt upptrampad >:(
hon kändes jättefiin när jag red fram, trava och gallopera
fram...hon vart lite pigg i galoppen bara,
nåra bockningar här å där ;)
hon var jättefiin på framhoppningen åxå... :)
Jag startade som nr 10...
när vi kom in på banan kändes allt
så konstigt, hade sätt fram imot det sååå länge!
första hindret var en helt vanlig oxer,
men jag red som en kratta och hon hadde
ingen fart alls och stanna :(
skärpte till mej och vi tog oss över det utan problem.
2an gick bra, 3an också...
4an hoppade hon jättefiint på :D
sen kom 5an, där så många innan hade
stannat att sanden blivigt helt upptrampad och världens
vattenpöl bildats >:/ ...Red fortfarande som
en kratta och hon vägrade igen :'(
la n volt och kom påt igen, ännu en vägran >:(
trots att jag var utesluten så red
jag på "vallgravshindret" igen och vi tog oss över :)
lite besviken men trots allt glad
att vi iallafall tog oss över hinder gävln ;)
men vi måste dock träna
bort vattenfobin :/ ska åka till lovisedals
nån gng näre regnar och
hoppa lite :)
. . .
så nu taggar man för Allsvenskan istället :D
Kommer ha 2 träningar för Ann Liwing innan nästa deltävling :D
ska bli SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT KUUUUUUL :D
♥                               ♥                                ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback