Lagträning för Ann Liwing :D

heeeeeeeeeeej :)
har inte bloggat på några dagar
för det har inte riktigt
funnits något att blogga om.... :S
(sorry)

Jag hade lagträning för Ann liwing idag :D
det gick skiiitbraa :D hoppade bana med lite titt-hinder
och hon stannade bara 2 gngr ;)
...vet va ni tänker:
"vaddå bara 2 gngr?? de e ju inte alls bra?? :O"
meeeen de e visst bra ;) för att det var bara jag som tykte
att den gula mattan under hindret var lite läskigt ;)...
och eftersom min Ponny känner mej FÖR bra
och jag henne...
så kände hon av det :S
men när jag slappnade av så gjorde hon det med :)
...och tvekade inte alls :D
och efter träningen så åt vi tsmns, alla i laget
=
jätte myysigt ^^
...
Sammanfattning: är NÖJD! :D
längtar till nästa träning (om en vecka) :D
Du är BÄST ♥ älskar dej min älskade Ponny! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback