im Back!

hej hej tog en data paus...
och ja, faktiskt det ÄR möjligt! ;)
var ganska skönt faktiskt trotts
att det typ bara var 1 vecka :)
har inte hänt så mycket förutom
at pepita har mugg på 3 ben
och en sträckning på höger bak
:((((((((((((((((((((((((((((((
för att inte tala om att hon har
kvar såret hon fick när jag red
ut på henne senast...
:((((((((((((((((((((((((((((((
men veterinären ska komma ut
nån dag i veckan och kolla på
sträcknignen och förhoppningsvis
äre pågrund av den som hon
inte hoppat up mot 1m, hoppas
nästan det... för det är mycket
lättare att bara ta ut en kiropraktor
och stretcha henne då å då än att
jobba på sykiska räddslor...
nu låter jag typ skitdryg som vill
att min häst ska vara skadad istället
för rädd, men ja, hoppas ni förstår
hon kan ju inte ha såå jätteont
för hon haltar ju inte och springer
runt och bockar i hagen varje dag :)
och det är ju det viktia, att hon
inte har jätteont, det är troligen så
att  hon fåår ont i bak när hon
hoppar högt för att hon måste
böja benet mäst då... men aja
veterinären ska ta en titt och då
får vi veta säkert! Puss & Kram :) ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback