Dagns ridtur :)

HEEEJ! idag red jag MIIN Ponny igen :D
har saknat att sitta på hennes rygg i dom här 3
senastedagarna :/ men nu har hon haft
ett litet sommarlov från
mej kan man säga, ;) iallafall...
red henne barbacka i skogen och GUD va hon
va pigg!:S och de hjälpte juh
inte derekt att det började spörengna blixtra och Åska
när vi var 30min hemmifrån... :S
och när jag var unefär vid ridhuset på väg upp till stallet hör man
BROOOMMBBBBBBBMMM!!!...
och ser hur blixten står ner i stallet och att
allt ljus på hela vår grård
slocknar :/
dden kom tillbaka efter ett tag men ialaf,
"gud var jag ÄLSKAR att bo på toppen av en backe" -,-
väl uppe i stallet (som tur var inte
stod i lågor...) var det kålsvart :( så d blev lite
svårt att se vilken rem på tränset som jag skulle ta upp... men jag lykades tillslut :)
och när jag var klar så släppte jag ut henne i hagen...
och tog in henne och dom andra
hästarna typ 5 min senare för att det började spörengna
och åska igen >:S
aja ska publicera dhär inlägget nu inanna strömmen går igen...;) PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback