om Pongo...

Pongo är en galen springer spaniel/stövare blandning på 2 år :) han älskar att springa runt på Gården och äta saker... ;), bla, glasögon, disktrasor, ridbyxor, ridspön, skor (Ofc!), sopor, gossedjur, hästböcker, fjärkontrollar, filmer, kuddar...
ALLT förutom hundleksaker -,- men han e inte bara "hungrig" och hopplös, han e OTROLIGT gosig också ;) han brukar ligga i mitt knä med framdelen och snarka medans jag ser på TV ;) de kan iförsej vara lite jobbigt ibland med tanke på att han är en stor hund på 30kilo...;) men trots sina 30kilo så är han ngen vidare vakthund :/ visst så fort någon kommer så skäller han och försöker se läskig ut men han är en liten teddybjörn på insidan :3
♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥
♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

den där hunden åt min tadnborste!!! och min cykelhjälm !!!!

2011-11-01 @ 13:53:02

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback