Lite om mej...

hej hej här är ett litet inlägg om mej, Alexandra lewis :)
jag föddes i Coconut creek, florida 1997. Min Pappa är Amrikan
och Mamma är svensk. jag har 2 småsyskon,
Sara och max, dom är tvilligar och har båda Aoutism, som är
en utväcklings störning vilket gör att dom ser helt normala ut men
inte kan utala ord. När jag var 4 år, och sara och Max 1 så flyttade
vi, Mamma, jag, Sara och Max hit till sverige. Men min
Pappa stannade kvar. vi åker och hällsar på Honom vaje år
och jag pratar med honom på telefon varje dag :)
...
just nu bor jag i Bergshammra på en liten gård med min älskade Hopp-ponny Pepita,
sto f 2000 som jag tävlar med,

min häst Dippen, valack f 1992,
min andra häst Hot Angel sto f 2003...

min hund, Pongo ;)

2 stall-katter Rosa och Ariel,

och 2 kaniner, Knutte,

... och Bibbilin.

och Mamma och Sara & Max såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Jacqi

Fina djur :))

2011-10-01 @ 21:12:41
URL: http://www.kaninklubben.se

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback