1 stallgäst ut och en ny in! :)

♥hej hej! fick äntligen ut den senast
innflyttade stallgästen
(som typ aldrig betala) och ficka a
lla pengar tillbaks! sohoooo!
och en ny heesst flyttade också in
samma dag, Heliga molnet
heter hon. ett fuxsto :/ men skiitsööt
liten poolle f. 2002 halvblod
som hoppar 1,20 :)
nööööjjjjjsss deee! ;)
sååå nuu e stallet fullt igen!
3 fuxar, en schäck (♥), en palomino,
och en svart (än-så-länge
hon komr typ bli skimmel elr fux till somarn...
skuummt, vet) ;P hoppas
på skimmel´för det är nog med fuxar i stallet du... ;)
och btw det är unghästen *Ester*
som jag babblar om... ;)



FÅTAL OM ESTER! gissa vaad???? JAG!
ska RIDA in HENNE! OMG OMG OMG!
JAAG! för ägarna vill inte sitta upp
för att den ena (Hanne) har lixom en nyfödd beeebis
och kan inte riskera att bli skadad, typ.
och den andra (Emelie) tycker att den som
ska rida in henne ska vara
lätt, och det är jag! ;D OMG! JAG. RIDA. ESTER!
fyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaan va kuul!
älskar lixom dendär heesteen ♥  finns ingen snällare!
visst det händer att man får en hov
på tån lite då & då
men hon menar inte något illa! :)
vi vägde lite på henne igår, altså att
jag lytade mej på henne... ibörjan så tyckte
hon att det var lite konstigt,
men hon gjorde inte mer än att rygga undan lite!
ååååhhh! hon e såå snäälll och såå fiiin! ♥
måste dra nu :( PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback