Nej, Nej & Nej....

fick en kommentar från en Anonym person som skrev:
hej! asså du..jag har sett dig på tävlingar (och btw du rider jättefinyt!)
men jag undrar bara en sak... har du Anorexia?? elr Bulemi?? för du är onaturligt smal!
för asså om du har det så måste du nog söka hjälp! kramar/ en vän <3

Svar: asså nej..Jag har varken Anorexia eller Bulemi, och det är jag helt 100%
på eftersom jag själv tycker att jag är för smal :/ och asså hur mykt jag än äter..så går jag inte upp!... ;(
men asså tack för att du tycker att jag rider bra! ;D
...men asså... sååå smal är jag väll ändå inte??? :S ELLER? :O ♥
hehehhehehhehehehhe! nu komer jag väll få
nån sorts tvärtom-anorexia och fetta i mej mat istället (Y) (Y)(Y)

Kommentarer
Postat av: felicia<3

asså alex du är INTE för smal du har skit fin form jag skulle faktiskt vilja ha din kropp!!så sluta se ner på dig själv du är helt perfekt!!!!!!! love u <3

2011-10-17 @ 21:35:55

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback