Underbar ridtur ×2!

heeeeeeej :) är så lycklig för har haft 2 av dom underbaraste
ridturerna på Pepita&Dippen på länge :)) allt bara lixom flöt på
och gick bra :D först red jag dippen längst sjön och sen upp en
klättersbacke och upp i skogen vilket dippen tyckte var skitkul
(och ja me) så vi tog den en gång till... ;) och sen red vi en liten
traktors-spårs-runda men an massa diken och hade det jätte
myysigt :))tog samma rrunda med pepita, fast jag tvingade henne
gå i kanten av sjön för att hon har sin lilla töntiga vattenfobi -,-
och sen uppför klätterbacken (bara än gång dock) ;) och ut på
tracktorvägen och lät henne gallopera lite, hon var skiitpigggg :D
och när vi kom till dikerna var hon helt undrerbar!!! märkts att
hon inte har hoppat på länge! hon hoppade sååå höögt och så
härliga språnga att jag bara satt där och njöt... ♥


Älskade Hästar ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback