ojojojdå!

Glömde visst berätta vad jag fick i julklapp! ;)
såååå hääääääääääääääääääääääär kommer det:

1. VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR (enligt mej)


2. En URGULLIG stickad tröjja (enligt mej, igen)
hittar ingen bild :((( Och kameran e på lagning så kan inte ta en heller
men den e långärmad och beige med bambi på :) H&M 
3. en skiiitsöök kjol (till sommarn) ;)
det e ganska kort och tigt  (de e en son som sitter vid midjan typ)
den är mörkt beige med svart prickar och har fickor :D
assssfiiiiiin! (enligt mej...as allways) H&M
4. ett halsband i guld i form av en liten väska :3 (H&M)
5.  2 BHar (behöver inte gå in på detaljer...)
6. 3pack trosor (samma sak här...) ;)
7. hästfilmen Seabiscuit :)
8. ALLA TWILLIGHTFILMERNA (utom den sista) :D
9. the sims 3 djurliv
och nu till hästsakerna ;) (hade en sidas önskelista
med hästaker men det blev visst bara 2 saker irån den......) 
Swarowski pannband(ET)
nivet vilket... ;) och
2. ett asfiint schabrak :


av Elin W fick jag ett JÄTTEFIINT som föreställde en
fågelbur med en liten fågel i (i guld) frihetens fågel enligt elin ;)
och ett par clips örhängen ;) KLOCKRENT ELIN! eftersom jag inte har hål :(
av Elin R har jag inte fått något än för vi har inte träffats
på något som känns som en evighet (snyft)
men jag ska kanske sova hoss henne på torsdag :D
ska bli grymt kul! längtar till att se hennes min när hon öppnar
sin present................................ :D :D :D
måste gå och läsa eclipse nu ;) bye bye! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback