Otur??

pepita e halt! :(
och Dippen har ett stort sår på
benet :((  så idag har man spenderat största
delen av dagen till att Plåstrat om skadade heestar :/
den lite mindre delen av dagen spenderades
med Rebecka  HellbergHh ;)
ruuuuliigt ruuuulliiggt! och veeetnivaaahh??
igår kl. 01:30 (cirka)
så fick Alexandra en idè....... ;)
eller hon blev rättaresagt sugen på....
glassyr... tssssssssss!
så kl 01:35 (cirka) så satt hon och Rebecka
och glassyrerade (?) ett pepparkakshus! :D
ruuulligt ruuuling :) som vi åt upp till frutkost...
*Tillbaka till skadade Heestar!*
Vi ska åka in med pepita till täby kliniken
(trotts att jag föredrar Ulltuna)
så fort vi får vindrutorna på hästbussen fixade :/
för att veterinären kan inte komma
ut förän nästa vecka och jag, Pepita kan
inte vänta så länge.
åhhhhh  P e p i t a   bli FRISK snart! :'(
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx / A l e x a n d r a

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det e sjukt att dem typ aldrig åker ut för hältor längre :O man måste typ hela tiden åka till klinik:/ Hoppas hästarna blir friska snart, Vet precis hur det är!



Ett tips med Swarowski pannbandet är vad jag har hört att om man tappar någon sten så ska man lägga genomskinligt nagellack över :P fast det vet jag inte om de e sant ...

2012-01-02 @ 19:35:52
URL: http://rafikii.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback