På granngården i högklackat...

idag åkte vi till norrtälje, granngården och köpte foder
och somsagt kändes lite skummmt att gå runt i dom-
-här
på granngården ;) men jag tar INTE av dom NÅGONSIN! ;) älskar dom lixom :)
passade då också på att gå in på H&M och köppte julklappen jag aldrig fick ;)
en kardigan sååååååååå sööööt (enligt mej) och sååååååååå skön (enligt mej)


och oj glömde skriva att jag
fick en mössa i julklapp också den↑där mössan ;)
et matchar! :D stolt!? yepp ;D ♥
köpte kardigan'en och 1 paket hårspännen
för att jag tappat bort varända jävla hårspänne
i mitt 100pack's paket nu
... hehe ♥
NUUU ska jag läsa eclipse ;) igen...
bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye!

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback