Praoen :D

hej hej världens hästigaste vecka någonsin!
(KAN INTE BLI BÄTTRE!) praoar ju på gallopstallet i angarn :)
tar bara bussen dit... mmm hur enkelt som helst!
tja, om man inte tar fel buss och behöver gå 5km för att komma
dit man ska och sen lifta när man inte hittar busshållplatsen...
jamen förutom deeeet så var allt perrfekktt!! ;D
trodde vi skulle mocka 20 boxar om dagen bara men
här får man hjälpa till att rida in en häst (!!)
vilket är SUPERBRA för mej eftersom jag behöver tiiipps ;)
vi fick hänga på den och sitta upp på den och allt! :)
imorgon ska vi få börja trava honom :D (vi = jag & elin R,
som jag praoar tsm med :)) och sen får vi ta ut och in hästarna,
hantera buuusiga 2åriga hingstar, borsta hästarna, ta in&ut
hästar ur skrittmaskin... osv! = perfeekta jobbet
för wen hästälskare! ;) just nu är vi mäst på angarn
men vi ska va på täby gallopp också :)
måste gå nu men skriver mer imorn puss puss :) ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback