VARGAR!

jag gick på en 2,5 tim promis me pongo idag och klättrade lite i "bergen"... vi hittade ett gammalt jakt torn och klättrade up där, efter att ha lyft upp min 30kilos hund för stegen *pust* tittade jag ut på en äng längre ner och ser 4 rådjur spingande med 4 VARGAR efter sig!! så gääävla cooolt!!! fast liiite läskigt åxxå ;)
pongo kissa på sig ;)
det var en en grå hona som lädde jakten och en svart stor bakom henne (förmodligen flockledaren) ,en gråbrun (typ åring) näst längst bak och en vit sist den var nog gammal, för den var ganska långsam, men dock 700 gng så snabb som mej, men långsammare än dom andra vargarna...
den vita va skit fin <333 har aldrig hört talas om en vit varg förut... den kanske var albino?
obs. har inte tagit bilden själv...
men jag ska se till att få bilder på dom så smånng om LOVAR ;) <3333

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback