Bilder från Tullnäs :D

Heej :) bilderna är inte i ordning derekt :S pallade int... ♥
Jag å Becka ;D
Jag och min älskade "medhjälpare" Alexandra, sadlar Pepita :D ♥
Jag ser mupp ut när jag memorerar banor...JAG VET! ;) ♥
jag kan typ aldrig bli bra på bild... >:/ ♥
bästa bilden :)
söta pepita ^^ ♥
Jag ser liite arg ut :S...
jordgubbshiinder! :D
blandrade bilderna från 80 och 90 klasserna... ;)
nöjda båda 2 ^^ ♥
Jag på Pepita och Becka på Grease ♥
i rumpan på Grisen ;D ♥
d va nog alla... :D Puss å Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

snyggt ansiktsuttryck på bilden innan den där du skrev ''nöjda båda2'';)

2011-08-18 @ 18:30:09
Postat av: Alexandra

du känner mej, jag är guddinan av snygga ansiktsuttryck på bilder! ;D <3

2011-08-18 @ 21:30:20
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback