Charm idag igen ^^ ...

hallå där sötisar ;) ♥ red Charm idag igen ;P kan inte rå för det...
Pepita skulle juh vila och han e Sååååååå mysig x)
ägarnas lilla dotter Miranda (5-6 år)
red honom lite i typ 10 minuter men sen
skulle dom åka till frisören men alla 3 barnen
och då fick jag ta över och rida honom :) red bara lite i alla
gångarter i ridhuset och skrittade ut sen...
vi skrittade förbi några grannar vars 11-12 åriga barnbarn från
jamaika var och hälsade på, som hon bara gör vart 5-te år
(för föräldrarna har inte råd att betala för
resan hit så våra grannar måste betala och det tar typ 5 år att
samla ihop pengarna :/
så hon vart helt överlycklig när jag föreslog
att hon skulle ta ett skrittvarv runt huset på charm ;)
tyker fett synd om henne :/
hon älskade hästar så mykt och får bara skritta
runt i typ 5 minuter vart 5-te år...
man jag hade juh inte frågat Hanne (ägaren) om lov så jag
kunde inte derekt låta henne gallopera
i väg i månskenet... :S
... hon tackade mej tusen gånger och kamade på
Charm typ 1million gngr... ♥ ...
jag tycker det borde finnas ridskolor ÖVERALLT! ;D
*mina tankar allesammans ;D*
skola imorn :/ måste soova natti! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback