härligt väder...

hej hej :) strömmen går lite då och då så måste skriva klart detta inlägg
snabbt innan den går igen... red dressyr i ridhuset på Pepita de gick jättebra hon gick jättefint :)
...
*dagens fråga* har alla stall åskledare?? och stallet blev juh träffad av blixten igår, men de gick bra...
vi bor juh på en kulle och jag skulle döö om stallet brann ner. :'(
svara gärna på kommentarerna... :)
...
Skol DM :D
skol DM är om typ 3 veckor tror jag (12 sep) :) ÄNTLIGEN! har längtat som f*n! ;D
de blir 95 eftersom ja har D-ponny :D skånsta håller det i år :)
och vi har ganska bra lag åxxå :) Jag ;), Signe Ehlton, liza Nillson, Elin r...
är dom jag vet ska va me ialaf :)
...
Godnatt nu CB: ♥

Ps. CB: = puss gubbe ;) CB:


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback