Ja, jag är från America ;)

hej hej :) fick en gullig liten komentar från en tjej
som undrade om d va sant att jag kommer från USA och
hur det är där. så här komr min barndoms historia ;) :
min Pappa är Amrikansk, mamma svensk.
och mamma åkte dit som utbytesstudent och blev helt
fast i dom vackra stränderna, palmerna, och den ständiga solen,
och stannade där ;)
...
träffade pappa
...
Pappa fick ett bra jobb
...
dom blev rika ;)
...
fick mej
...
fick mina småsyskon
...
mamma saknade sverige och bestämde sig för
att åka tillbaks :/
...
mamma flyttade hit, men pappa
stannade för att han hadde 5 års jobbkontrakt
och kunde inte åka :(
...
och så kom jag till sverige, vid 4 års ålder
och gissa vad jag blev glad första
gången jag såg snö :3 ♥
fast efter några sekunder kom jag
på att d var kallt.... ;)
och ända sen dess, så har jag bott
här 351 dagar om året. men jag spenderar alltid
2 UNDERBARA veckor i solen
hos Pappa och min halv storesyster Tammy och
hennes 18åriga son Kyle (som jag är moster till, tssssss)
i Florida :)
så d va det ;) liite om USA och mej :) ♥
nu ska jag sova, Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback