min dag... :)

Heeeeeeeejee :)
idag (som jag har skrivigt i
3 tidigare inlägg...)
så vare skolfotto :S och
jag såg nog konstig
ut som vanligt ;)
men fick typ inte se
bilden :/
. . .
och efter att ha genomlidigt
en helt vanlig
tråkig skoldag så åkte jag
hem  och red :D
först Dippen och sen Pepita ;)
Dippen var lika
pigg som alltid ;) och på
grannarnas
ridbana
mittemot vårt ridhus, så
hadde min kompis
"världens bästa" Signe Ehlton
hoppträning :D
så jag kollade liite på dom samtidigt
som jag red :)
. . .
. . . och btw: . . .
Signe, de såg skiitfiint ut! vi vinner lungt Skol DM ;D kram ♥
. . .
och efter att ha ställt in
hästen i stallet,
så gjorde jag iårdning Ponnyn
och FYYFAAN
va konstigt d känns att rida en
D-ponny på 1,45
efter att ha ridigt
en Häst på 1,60 för typ 20 min sen... ;D
...ialaf...
och vi typ Rejsa i skogen
...barabacka :D
fööfaaan va kul de va! :D
hon e så
sjuuuuuuuukt snabb! :D
♥ ↑ !PUUUS PUUUSS påå deeej! ↑ ♥
... och deeeeeej, du som läser detta CB: ...
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: signe ehlton :D

Hihi tack Alex,du är också grym :) <3

2011-08-26 @ 15:16:39
URL: http://cherrymille.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback