Snack med pappa... ♥

hej hej (igen) ♥
snackade nyss med min (amerikanske)
pappa (som jag bara
träffar 1 gng om året) på
telefon :) och
han pratar juh bara Amerikanska...
och jag vart
skiitförvånad över mej själv
för när jag
berättade om lovisedalstävlingen,
middagen men mamma, mm...
...
så bara släppte allt! (när jag först flyttade
hit pratade jag bara
engelska men sen närjag lärde
mig svenska så
försvann mycket av min engelska
tx. utalet, svåra ord...
och nu, idag när jag
förklarade  massa sakr på amerikanska,
så vare som om jag
aldrig gjort något annat ;)
de bara flöt på, svåra ord
gramatiken osv...
som tx. att jag sa Very med V
och inte Wery men W som alla svenskar
gör ;PP... som jag gjorde
hela tidn förut ;))))
PUUSSS, KRAAMMM och GOODNATTTT!!
XOXO, Goodnight! ;)

Kommentarer
Postat av: Andi

Du är grym! Glöm inte det!



Kram Andi

2011-08-31 @ 23:39:37

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback