Tränings lägret för Ann Liwing :)

hej hej :) är nu tillbaka från
RRKK's 3 dagars hoppläger på Lovisedal :)
de va så sjuukt roligt asså! d va 2
träningar om dagn
för Ann Liwing, hon var, ÄR en
skiitduktig tränare och
jag ska börja träna för henne på tisdagar :)
aja iallafall... måndagen;
första träningen så tränade vi
mest markarbete.
sen var jag med men några nya kompisar och
spelade kort
jag och Orean :)
jag och den andra Alexandra bygger om banan ♥
och myste med pepita ♥

Andra träningen så hoppade vi titthinder :) hoppade
vattenmattor, vallgraven
mm...
...en masssssa kortspel, ridande och myssande med Pepita senare...:
...så kom tävlingsdagen :D
men tyvärr gick det inte lika bra som
jag tänkt mej :(men de va mitt fel 100 %! hon
hadde ingen fart på 5,an
så hon vägra :(
men d gör inge, d går bättre nästa
tävling ;D sen efter att ha sakt hejdå till alla underbara
människor och hästar så åkte vi hem...
väl hemma (efter att ha
pysslar om pepita ordentligt) så hängde
jag me ochs åg på när vi tömmkörde Ester för första gngn :)
och de gick helt Ok ho fattde inte riktigt
vad hon skulle göra och flaxade
med huvudet och skuttade runt lite men d är ju
"förstårligt" ;)
aja måste sova strax bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback