Påkörd av bussen... AJ! :(

Jag minns inte mycket, bara att jag klev av bussen och jag pratade med mamma på mobilen sen kom en anan buss från andra hållet, jag fick strålkastarljuset i ögonen och sen låg jag i diket. jag hörde mammas röst i telefonen som sa, Alexandra, alexandra va hände var är du??  jag gjorde nåra misslyckade försök att resa mig men ramlade lika snabbt. det kom nåra människor och frågade, är du okej?!?!?!! Andra skällde ut mig för att ha gått ut mitt i vägen! mamma körde mig till sjukhuset det var inte så farligt som det värkade typ hjärkakning elr nått liknande men iallaf JAG BLEV PÅKÖRD AV BUSSEN!! puttad rättare sagt, den hadde försökt köra undan och bakdelen av bussen hadde knuffat mig 5,6 meter in i diken mitt huvud gör ont mitt ben också men jag minns ingenting och det kanske är bäst så. Jag klarar mig, lite mörbultad bara ;) men en bra sak hände ialaf! Jag fick hem min lilla katt Blunder som visserligen är ganska stor och inta kan heta blunder för att det tydligen är en tjej så det blir bell som i skönheten och odjuret så prinsess tema Ariel och Bell det blir nog bra <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka (Från Allsvenskelaget)

Stackars dej asså! <3

Vi ses snart :)

kram<33

2011-02-11 @ 10:42:00
URL: http://ponnyplutt.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna :]

OMG, MÅR DU BRA?!??!?!?!??! <333333333

2011-02-12 @ 19:42:11
URL: http://barasparrven.blogg.se/
Postat av: Emma!<3

oj vad hemskt !

hoppas att du mår bättre !



KYSSEN ;)

/emma !<33

2011-02-12 @ 19:44:32
URL: http://emmaajohaanssons.blogg.se/
Postat av: felicia

oj vad hemskt !

hoppas att du mår bättre !



miss u<3

2011-02-21 @ 19:04:07
Postat av: ebba bloppis och utlottning på bloggen

shit vad läskigt :O men vaddå, såg du inte bussen eller? :ooo Förresten, var gärna med i min tävling om den aaassnygga ringen från Calli.se! Den avslutas idag, så sista chansen att anmäla sig nu! :D

2011-03-02 @ 21:36:43
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback