Dagens bad... :)

hej hej :) idag som jag skrev imorse,
så red jag och några kompisar ner och badade me hästarna :)
de va skiitkul :) fast ingen av hästarna hade
Simmat förut, (asså jag och Pepita har juh badat men
inte gått på så djupt att hon behövt simma)
och nu tror jag hon gjord de :D ...
somjag sa så har ingen av hästarna simmat förut
så  ja tror inte dom riktigt visste va dom skulle göra ;S alla 3
hoppade runt där och såg nog ut som delfiner ;S
Pepita gjorde så att hon höll huvudet över
vattnet, sjönk ner me rumpar, ryggen osv tills hon
nuddat botten där sköt hon ifrån med bakbenen i något sorts
delfiniskt hopp för att sedan plaska ned i vattnet
för att göra samma sak ingen ;) och så höll vi på i cirka 2
timmar :) sen red vi hem. väl hemma så spenderade jag resten
av dagn med att packa sadelskåpet och min egen
väska till tränigslägret på Lovisedal :)
och nu är jag klar med det och ska sova ZzZzzZZzZz
så godnatt och hejdååå ♥ kommer juh int kunna blogga på 3-4 dagar :'(
men ni får veta allt sen ♥

♥ Puuuusssssssssssssssssssssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback