Gårdagens ridurer... ;)

hej hej :) igår morse red jag ut på ett gallop-pass,
gallopera 2 min, skritta 30 sek gallopera 2 min, skritta 30 sek... och de gick bra :D
den andra ridturen va en KATASTROF! försökte rida dressyr i
ridhuset men  pepita ville inte sammarbeta >:(
så jag red i en av våra hagar
och  försökte få henne att hoppa över en liten grop där... meen NEEEJJ
den va allt för läskig! så det tog mej typ 20min att
få henne att sluta
stegra sig och hoppa över den lilla gropen
och sen när vi kom upp till stallet så upptäcker jag att hon tappat höger framsko :(
men Hovslagare komr idag om cirka 20 min så
jag kan va me på kattis träning
iallafall :D
♥Men mer pm den senare, puss♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback