hemskt ledsen! :'(

asså förlåt men jag komr inte kunna blogga på
några dagar :( ska ut i sverige och se på tävlingar igen, vilket iförsej är
SKIITKUL för mej men kanske inte lika kul för dej...
vi åker imoron och kommer hem på
sönndag ♥
stackars alla mina små bäbisar!
Pongo kommer va me Fabbe (en som jobbar åt oss)
så han komr nog hare bra...
men min lilla ponny :O hon komr få
vila :( vilket inte är bra för hennes träningschema...
nu komr hon gå och bli tjock
igen >:'(
typiskt... snart
kommer jag väll få rida 3 gngr om dagn!
tsssssssssssssssssss!...
dåå skulle
hon nog hata mej ;)
*2 of my beloved babies *

hare bra! för d ska jag ha! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä Alexandra, din Pepsi är nog inte ett dugg tjock om man jämför med vår Stina. Hon rullar fram, Isak kämpar med att spänna sadelgjorden på henne för den går knappt runt! Sommarbete... suck. :-/

2011-07-21 @ 00:53:42
Postat av: Alexandra

Du har inte säät Pepita på ett tag emelie... du vet inte... ;) <3

2011-07-27 @ 21:45:15
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback