IM BACK! :D

hallå där ;) jag är tillbaka från Gisslaved nu :) trött som faan,
vill helst gosa ner mej i min lilla säng för att sedan sova i 6 timm, gå upp rida och sen såva igen... ;)
men ialaf.. såhär vare i helgen:
i torstags eftermiddag så körde vi iväg...
kom till vandrarhemmet
(som visade sig va ganska mysigt, 2 våningssängar en bäddsoffa, garderob
nattduksbord, vanligt bort och TV! ;D)
på kvällen
sov sött...ZZzZZzZZZZZZzZZZzZZzZz...♥
vaknade (mot min vilja) ;)
frutkost...dusha...
de vanliga*...
sen åkte vi till tävlingen :)
de va bara typ 20 min dit, där mötte vi upp Carro och hennes Kille Erik
...
såg ngn tjej bli översprungen av sin häst :S
(gick bra)
...
sen vare Carros tur :)
vi satt alla och blundade, bet baglarna, pep
och hejade när hon och hennes
underbara hääst tog sig över, hinder för hinder, och så imål...
FELFRIITT! :D
...
senare efter att ha sätt en massa fiina
duktiga hästare och ryttare, flyga (med elr utan häst) över hindren
På 110-120-130-140 cm
så åkte vi till granngården och köpte sadelfett, stallplatskontrrakt
och glass :) Btw. stallplats kontrakten köpte
vi för att vi ska få in nåra
nya hästar i vårt stall :) ett litet russ och en Piaré :D
vi köpte också en röd Adidas keps, (inte på granngården) ett par skiitfiina
röda typ jumpaskor och en maskara :D
bra dag tykr jag :)
sen åkte vi till vandrarhemmet och såg på AnimalPlanet resten
av kvällen ;D
...
Nästa dag:
....frutkost osv...
kom till tävlingen, regn >:'( fast d va
uppbehåll när Carro
tävla :) hon gick i mål me 4 fel :/
men hon red bra
och hon va nöjd ialafall och de tykr
jag va jättebra :D
efter att ha kramat alla hejdå så åkte vi hem :(
jag läste ut bokn jag
tog me för att läsa på (hela) hemvägn,
allt för snabbt >:(
se resan hem var VÄLDIGT långtråkig :(
men när vi väl va hemma
så gick jag och kramade om min ponny
sen smörjde jag min utrustning
med sadelfett :D
allt blev skiiitsnygt och rent :)
jag va extra noga me tränset för när
mitt nya pannband
(me 4 rader vita svarowski stenar)
så måste tränset
va rent och snyggt ;)
NUUU måste jag sova godnatt söötisar♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback