Myskväll :)

HEJ! igår och idag har jag varit med... Frida slagarp :)
vi käkade SourCream-and-Onion chips och ostbågar :) = MUMS! Framför Tv'n som
visade Trassel, "
- en bra film faktiskt"
och favo karaktären där måste ändå vara kameljonten
så SJUKT sööt ;) ♥
sen efter de såg vi Min absoluta favorit häst fil NÅGONSIN
*FLICKA*
Filmen handlar om tonårstjejen Katie som bor på en ranch i Wyoming med
sin familj. Katie drömmer om att ta över gården men hennes pappa vill att hon ska avsluta High
School och börja på College. Filmen börjar i skolan då Katie drömmer sig bort om
vårutsläppet av hästarna. Hon vaknar då klockan ringer ut och hon inte
skrivit en enda bokstav. sommarlover är slut och hon får komma hem till ranchen och
under en uteritt blit hon avslängd och jagad av ett bergslejon men blir
mirakulöst räddad av ett kolsvart vilt mustang sto. hon lyckas fånga den och
försöker i smyg tämja den...
jag bara avgudar och beundrar denhär filmen! den en BÄST!
SEEE DEEEEN!
♥Puss♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback