ska.ALDRIG.äta.ostbågar.igen.NÅNSIN.

hej :) idag har jag inte gjort mykt alls, elr joo jag red pepita liite barbacka i hagen jag hoppade upp på henne i grimma (utan grimskaft) i jeans och linne och med mina foppatofflor på, längst ner i hagen
och galloperade till öppningen med en gnäggande bockande dippen i
hälarna;)
dom har juh bytt hage nu, dom står i den
bakom huset... som e helt igänvuxen, jag hadde gräset
upp till höfterna när jag satt på pepita ;) så mina små gräsklippare
har jobb att göra ;)
och på kvällen så proppade jag i mej 5 skålar ostbågar ;S min mage gör skiitont :(
och jag säger de jag säjer varenda gång jag äter ostbågar: jag komr ALDRIG åta ostbågar igen!
känns som om min mage har vänts ut och in :O
men aja nu byter jag samtalsämnet...;) vi (jag och fabbe) såg på Trassel
som han laddat ner på sin data :D den va skiitbra :)
vi skulle ha sätt twillight, RIO, Rango mm, men Fabbe somnade ;S
suck -,- så jag gick upp och skrev dehär inlägget ;)
vilket iförsej åxå är kul!;D
...
imoron hadde ja tänkt rida ut me min "häst bästis" Rebecka hellberg :)
(där e hon med sin heeeesssttt griiiiiiiiiiisen ;))
som vi egentligen skulle ha gjort idag fast som ja inte fick för min mamma >:(
men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj tydligen så kunde hon inte :(
och då vart jag suuupppeeeerrrr leeeddsseeeennn :/
fast jag överlevde halft ;) och jag
har nu genom FB krävt av henna att vi gör nått snart ;D
och då MÅSTE hon ta me Grease så kan hon stå hoss åss en natt medans
hon e me mej och sover över osv :DDD
aja puss och kram ^^

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback