dålingt väder :(

idag red jag 3 hästar :) lite jobbigt men kul ändå :)
först red jag pepita, tänkte rida över bron och upp till en gård cirka 400m ifrån
ridhuset och det tog 20min -,- för pepita tycker det är jäätte läskigtatt rida utsjälv -,-
och stegrar sig D:fast hehe jag tykr d e skiitkul när hon stegrar sig ;) fast man försöker ju träna bort d ialaf ;)
sen red jag tootsie i ridhuset näre ÖSS rengna och blixtra :S men det värsta va ju när blixten SLOG NER I RIDHUSET! :O jag ljuger inte! jag skrittade presis förbi hörnet närmast ingången när man
hörde värsta TSSHHIIIIII.... ljudet och det vart skitljust i taket :O och allt va
typ skiittyst i kanske 1,5 sekunder
sen kom mullret :S vet ej vem som hoppa högst:
Jag, hästen eller min stackars mamma?!
;D och påtal om min stackars mamma, så åkte vi in till sjukan idag
och dom sa att det va bra att vi åkte in före va väldigt djupt :O
sen la hon (sjuksköterskan) om såret (som såg väldigt läskigt ut ;)) och sen åkte vi hem :D
PÖSS <3

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback