Rolig dag :D

idag har det varigt en rolig dag :D
först igår efter att ha ridigt tootsie åkte jag hem till min
kompis felica och såvöver d va skitkul :D på kvällen åkte vi ut och cyckla lite...
kom hem med 38 mygg bett...
har räknat -,-
sen när vi kom hem hadde vi kuddkrig och jag dog...
:'( ♥
men sen nästa dag åkte vi till tebban :D
(täby centrun dom som inte fatta;))
hittade inga fina kläder :(
men jag hitta god glass :D de va sån där GB-gräddglass och man fick
pynta glassen...
SJÄLV! :D asså med strössel osv...
jag tog jääättemyke av ALLT:
muuuuumms.... ^^ och sen krama vi GB-glassgubben
sen kom mamman och hämta mej... >:(
och vi åkte tilll loppis :D
där köppte jag MYCKET skiitbra saker!
2 halsband ett mörkgrönt hjärta
och ett rosa med guldkedja som matchar Puuuuurrfekkt till min favvo kjol
ett par solglasögon (skiiiitsnygga)
3 tröjor en "bandlös"
en röd-vitrandig
och en brun med låg rygg och
så att den "slokar i fram (om ngn fattar;)
ett par rosa shorts
och sen så åkte vi hem och jag red pepita jag klippte hennes man (och det blev FULT!) :(
men de växer ut så småning om...
elr? :O
och när jag stod och borstade kom en av våra grannar in och fråga om jag
ville komma över till dom när jag var klar för att marika (hans tjej) har en sminksajt och
dom ska flytta till spaninen ett tag och då hadde dom lite
smink över som ja kunde fåå :DDD
och då vart jag GLAD!
så jag gick dit efter att ha ridigt
ut på pepita och då fick jag en skiiit söt väska och massa gulligt bra smink :D
Sammanfattning:
felicia har dödat mej...
och idag har jag (om man räknar med dom jag fick när jag red ut)
fått... 53 myggbätt! 53!!!
det kliiar... :(
jag har kramat min idol ;P (GB-gräddglass gubben ;)
och jag har fått/köpt allt dehär:
förutom att att jag är död och har 53 myggbett så är jag nöjd ;D
PÖÖSS! ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback